Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Fia - 1 augusti 2010 20:19

Ja imorse fick min pump nåt konstigt ryck dvs. den började larma med följande text: Detta är en insulinpump!Läkarvård kan behövas!

Och jag tänkte: Åh fan, är det en insulinpump jag går runt med dygnet runt? Hahaha.. Iaf så hade insulintillförseln stoppats men jag testade att ta ut några enheter och den fungerade utmärkt! Väldigt mysko och lite rolig mening var det allt på varnings texten!

Jag har vart i Halmstad hela helgen. Igår såg vi Amanda Jenssen och Mustasch. Amanda var sååå bra live! Hon har sån utstrålning, är sig själv hoppade runt i strumplästen på scen, svart hatt och såg så 40-tals aktig ut, så snygg!

Man skulle vilja sett henne på nån rökig gammal pub i Chicago på 40-talet, så kändes det nästan när man såg henne igår!

Om hon har fler spelningar här i närheten så tänker jag då gå på henne!

Mustasch var helt ok men sett de ett antal ggr så det var samma gamla vanliga   

Hade några känningar i helgen, bla en i fredags natt. Sov på övervåningen hos min kompis och de har en sån där barnsäker grind för trappan och det var alldeles mörkt, tror ni jag fick upp den när jag låg lågt? Nix så jag stod där i mörkret och klättrade över den. Det enda jag tänkte var på att få nåt i mig, skit samma om jag skulle snubbla ner för trappen, bara jag fick mat i mig! Så kändes det! Men jag klarade grinden galant   

Nu ska jag snart käka lite hallon/blåbärspaj med marsansås,det ska bli gott!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards