Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Fia - 20 juni 2010 14:43

Japp igår hade vi först en liten förfest hemma hos oss för att sedan åka och kolla på en wrestlings match! En kille på min mans jobb skulle gå sin första wrestlings match igår så vi tyckte det kunde vara lite kul att se den! Så vi tog oss ut till ett industriområde där matchen skulle vara. Billig öl för 20:- fanns där så det blev ett antal såna också.

Jag trodde inte jag skulle gilla det men det var faktiskt skoj att se det! Det är ju mest bara fejk/teater och inte som UFC/MMA som jag gillar där dom verkligen slåss på riktigt!

Sen fortsatte vi ut på krogen där vi mötte upp några kompisar till min kompis.

Blev en del vin där. Kände att jag började ligga lågt, kollade bs som var på 2,4.

Jag satt längst in och kände att jag började få lite smått panik att få tag på servitrisen för att beställa en vanlig coca cola. Jag hade 2 druvsockerbitar som jag åt upp fort som bara den.

En kompis som var rätt på lyset började tjata om att jag skulle ha vitt bröd för att få upp mitt blodsocker vilket hon satt och tjatade hela tiden till dom andra  

Jag blev så trött på henne så till slut bad jag henne vara tyst om allt som hade med bröd att göra och sen började alla fråga vad jag behövde och till slut lyckades någon fixa en vanlig cola till mig.

Jag vet att jag fick panik då alla satt och stirrade på mig så jag bad dem sluta kolla på mig. Kände mig som nåt ufo som alla kollade på..vad väntade dom på? Att jag skulle trilla ihop?

Vid 3 tiden började jag ta mig hemåt men först förbi Höglunds grill som har så goda baguetter så det blev en sån och sen taxi hem. Var hemma vid halv 4 vilket är rekord för mig på många många år   (man är ju inte 18 längre och orkar vara ute hela nättera..)


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards