Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Fia - 12 juni 2010 14:52

Jag tänkte ta upp träningen den här veckan som var men icke! Går så segt för mig! Men kan ju skylla på att för nån dag sen när jag bytte åt marsvinen så snubblade jag på deras vattenflaska som jag lagt på golvet & ramlade.. Vilken syn det måste ha vart när jag låg på golvet! Så nu har jag ont i höger handled och axel..inte bra!

Sen har jag börjat äta så mycket godis  och chips (främst choklad ) dom senaste dagarna. Har knappt ätit någon riktig mat utan istället ätit choklad och naturgodis. Får sånt sug och det värsta är att jag inte kan lämna nåt kvar utan måste äta upp allt! Varenda smula äter jag upp och jag sitter inte och njuter utan bara slänger i mig det..

Har ju gått i kbt förut pga. hetsätning men som han sa så får man bakslag ibland och det måste man acceptera istället för att älta det och sedan gå vidare!

Jag hatar att laga mat! Det är så tråkigt! Måste ta tag i att börja laga mat!

Ibland kan jag göra storkok och frysa ner men det är inte ofta jag gör det.

Ikväll ska jag och en kompis på bio. Vi tänkte ta nåt glas vin innan. Jag har vart så duktig och köpt med mig bigaråer som jag ska äta på bion! Blev så sugen när jag såg dom på affären så det är ju bättre än godis iaf!

 

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards