Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Fia - 5 juni 2010 17:53

Igår var en kompis ner hit till Götet från Dalarna och hälsade på.

Blev ett antal drinkar som tex. rosa pantern, P2 mm. Mitt blodsocker låg bra hela kvällen och imorse låg jag på 4,4!

När jag dricker söta drinkar som P2 (som bla. innehåller vanlig sprite och apple sourz som är väldigt sött) så tar jag alltid insulin till. Är väldigt bekvämt att ha en insulinpump då  Bara trycka i sig några enheter och ta en drink  

Annars har mitt blodsocker stabilitserat sig igen och nu ligger jag helt ok! Så lite skönt är det att vara hemma på svensk mark men "vanlig" mat igen!

Ikväll blir det en stödfest för Ship to Gaza vid röda sten. Läs mer här om ni också vill komma dit ikväll! En massa reggae, folk punk, hipp hopp grupper kommer att spela hela kvällen! Kommer att bli skitbra tror jag!



Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards