Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Fia - 21 februari 2010 20:38

Idag var vi till Frölunda torg och gick runt där lite. Tog en fika på ett café där. Såg att dom hade "sockerfria" semlor där. Så jag testade en sån. Jag brukar inte gilla att äta "sockerfria" kakor och sånt men idag testade jag en sån. Frågade vad som gjorde semlan sockerfri och hon i kassan visste inte riktigt utan frågade en annan som jobbade där. Det var nåt med mandelmassan att det var fruktos eller nåt sånt istället för socker? Är lite dåligt på vad som är vad. Men den smakade rätt ok men jag föredrar en vanlig sockrad semla. Saknade det sockrade locket på den här semlan.. Men bra att det finns såna alternativ också med mindre socker.

Idag har vi annars grävt fram vår bil,haha. Lånade en stor spade av svärföräldrarna så det är min träning idag! Fattar inte hur det kan snöa så mycket men jag klagar inte! Jag älskar verkligen snö! Skulle vilja köpa ett par längdåkningsskidor men då försvinner väl snön och sen kommer vi inte att få en sån här vinter igåen på 100år typ..

Nu är förresten flygbiljetterna fixade tur & retur till USA. Nu kollar vi flyg och hotell till L.A istället. Vi hoppar att åka till Las Vegas. L.A lockar mer  

Är det nåt som är annorlunda som man bör tänka på när man reser in i USA med tanke på ens diabetes? Nån som vet?

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards