Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Fia - 2 februari 2010 06:53

Tog ett blodsocker inatt när jag vaknade. Det var på 13,9 så annanasen höjde lite lite iaf men inte så mycket ändå?

Tänkte ta bussen till jobbet idag men jag har så jäkla ont i högra höften! Så det får bli bilen så jag slipper gå så mycket för jag har verkligen skitont! Har köpt ett par nya skor så det måste ju vara dom som gör att jag fått så ont! Det är ett par basketkängor men märket är Ecco så då borde dom ju vara bra! Och dom ser inte ut som några tant skor iaf, var faktiskt riktigt snygga! Men ska man få så här jävla ont av ett par nya skor? Får bli mina vanliga stövlar idag istället!

Ciao!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards