Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Fia - 16 februari 2010 20:02

Usch idag har bs vart berg och dalbana.. Blir galen! Jag blir så jävla trött på att inte få det under kontroll!

Nyss kommit hem från spanska kursen jag går på. Där satt jag och kände hur seg jag var, hängde inte alls med. Tog bs 4,0 så det var väl bra men lite lågt och särkilt nu när jag legat högt så kändes det att jag var låg. Läraren går runt i klassrummet, kommer till mig,säger lite skämtsamt: Du ser verkligen ut att behöva kaffe!

Jag ligger lågt i blodsockret mumlar jag. Läraren vet att jag har diabetes men hur mycket hon kan om självaste sjukdomen vet jag inte, antagligen nada!

Blev rätt stött av hennes sätt, hon skämtade vidare och jag blev sur. Så var den kvällen förstörd.

Alltså det är ju inte hennes fel att jag ligger lågt men att höra såna kommentarer när man ligger högt är ingen hitt hos mig!

Nu till nåt helt annat. Palestina & Israel konflikten. Skrev på Camillas blogg att kolla efter vilket land hennes avokadon är ifrån.

Här får ni en liten beskrivning av varför jag bojkottar Israel:

http://www.youtube.com/watch?v=SZv7JhVoThs&feature=related


eller läs mer här

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards