Alla inlägg den 12 december 2009

Av Fia - 12 december 2009 22:41

Gubben min kom hem med en Paradisaks han har fått där han vikarierar extra. Detta är inte så bra..jag älskar verkligen choklad och särskilt sån här god choklad! Så nu har jag ätit en 5 bitar iaf sen fick jag lov att behärska mig! Det är lite lurigt med choklad eftersom mitt bs börjar verka först efter ca 3 timmar. Men jag ska sitta uppe sent inatt ändå med examensarbetet så jag kommer att ha koll på blodsockret då!

Av Fia - 12 december 2009 15:53

Blir så glad att det faller lite snöflingor här! Snön ligger ju typ aldrig kvar här, blir bara slask så man får vara glad över att se snön falla iaf!

Jag har vart ut på en 40 min lång promenad med en bekants hund. Han är så söt! Blandning mellan chihuahua och papillion, så söt! Det som är så fantastiskt med den hunden är att min man som är djurallergiker tål hunden! Jag har haft med hunden 3 ggr hem nu och han har inte känt av den alls! Helt otroligt! Men har jag haft mina marsvin uppe springandes i soffan så känner han av det direkt..

Jag brukar tjata på gubben min att vi ska köpa hus så kan vi skaffa en sån här liten spelivink till hund och ett rum med bara marsvin    Ja jag är galen i marsvin,haha.

Nu ska jag eller MÅSTE jag sätta mig med examensarbetet. Jag är helt otrolig på att hitta på andra saker istället, t.o.m städning är 1000ggr roligare!

Av Fia - 12 december 2009 10:53

Japp idag kunde nog inte dagen startat så mycket bättre. Låg på 6,9 i bs, öppnar dörren från sovrummet och jag blir bländad av solen genom köksfönstret!! Så det var verkligen skönt att få se solen för en gångs skull också!

Idag ska jag sitta hela dagen med examensarbetet men kanske tar en lite promenad som en paus från studierna.

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards