Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Fia - 19 mars 2010 19:05

 

När jag ändå är i farten för att göra lite reklam för saker jag tycker är bra så finns den här sidan som visar vilka affärer som inte säljer kläder med päls!  

Tycker verkligen det är på tiden (egentligen för länge,länge sen) att man inte ska tillverka kläder av päls! Tycker likadant om skinn också men så långt har vi tyvärr inte kommit än tyvärr!

Av Fia - 19 mars 2010 18:31

Nu under mars månad så har Hjärt & Lungfonden ett jättefint armband med berlocker som man kan köpa för att stödja kvinno hjärtat & dess forkning! Så gå in här för att se det eller köpa några andra produkter som de säljer för att stödja forskningen!

 

Min syster önskar sig det för hon har fyllt år och jag fyller snart med så jag ska också önska mig det om jag inte hinner köpa ett själv innan!

I julklapp fick jag det här fina halsbandet från barncancerfonden och sen tidigare har jag köpt detta för att också stödja barncancerforskningen.

Jag är inte så jätte förtjust i smycken annars men med dessa så stödjer man något bra så då bär jag gärna dem!

Själv har jag ju lungsjukdomen Sarkoidos som du kan läsa mer om här.

Av Fia - 19 mars 2010 06:38

Ställde mobilen på väckning vid halv två inatt. Tog ett bs som var på 10. Tog 1e ifall det var på väg upp.

Nu låg jag på 3,9   

Så under dessa 4 timmar igår så missade jag att få 2e så klarade jag mig bra! Jag är nästan frisk   (ironi)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet om ett tag.

Så skönt att det är fredag igen!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards