Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Fia - 15 mars 2010 11:03

Alltså kan jag aldrig få känna mig frisk? Var till vårdcentralen idag, har kristall sjukan.

Läkaren skrev ut tabletter mot mitt illamående som kommer titt som tätt när jag blir snurrig. Det enda som kan hjälpa är att gå till en sjukgymnast och få göra någon övning så kristallerna kommer i balans. Så nu har jag försökt fått tag på en sjukgymnast som kan det men det var inte det lättaste! Annars så brukar det gå över efter några veckor men ska jag vara så yr & må illa i några veckor? Fy f-n säger jag bara. Vet att det finns mycket värre sjukdomar än det här men just nu känns det som allt går emot mig   

Sen bad jag att få ta ett ketontest eftersom mina stickor hade gått ut hemma. Försökte ta med dom igår ändå men då stod det på ketonmätaren att dom var utgångna så det gick ju inge vidare.

Jag hade +1 i ketoner när dom mätte ketornera i urinet. Vet inte om det är samma som när jag mäter i blodet? Någon som vet?

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards