Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Fia - 11 mars 2010 19:22

Ja idag har det vart en riktig skitdag! Men inte pga. diabetesen!

Jag har tappat mitt mobilfodral med mobilen i, 2 kontokort, bensinkort, körkort!

Fan vad trött jag blir på mig själv då! Hur j-vla svårt kan det vara att hålla rätt på sina grejer?

Sen mitt i allt så har en av mina bästa vänner vunnit en budgivning på ett hus idag, ca 15 mil härifrån!! Jag är jätteglad för deras skull men 15 mil är så långt bort..

Sen så är det typ ute i buschen så då måste man ta bilen dit typ.

Men jag är verkligen glad för deras skull, att de vann budgivningen, fick igenom lånelöftet på banken! Så nu flyttar de från Gbg ut i skogen..(ok ett litet samhälle men det är ju typ ut i skogen)

Imorgon ska jag hem till dem efter jobbet och vi ska hyra massa filmer, äta gott och sen ska jag sova över där. Får se när jag blir väckt av deras lilla som knappt är 2 år och sen har de en till liten en på nästan 3 månader  Kommer sakna att sitta barnvakt åt den äldsta men det kommer nog att bli många helger som jag besöker dem dit de ska flytta!

Men gud vad jag kommer att sakna dom när dom flyttat!!!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards