Alla inlägg den 29 november 2009

Av Fia - 29 november 2009 13:44

Har nästan klart med julklappar till hela släkten, vänner och alla barn. Men har tänkt gett bort en spabehandling till min syster och samtidigt ta en behandling själv.

Har hittat b.la topp till tå behandlingar då allt ingår eller vad sägs om inpackning med choklad? Det låter inte så illa va?

Men det är så krångligt! Vill gärna åka upp till Tällberg eller nånstans där uppe för det är så himla fint och mysigt där! Så då tänkte jag att vi först tar våra behandlingar och sen åker vår familj/släkt upp och äter middag efteråt. Men det är inte så lätt. Har haft kontakt med tre olika ställen nu! Vissa vet inte om spa terapeufterna jobbar juldagarna, dom vet inte om dom tar in gäster utifrån dvs. som inte bor på hotellet mm. Blir snart galen på det här!!

Sen appropå att bli galen snart så ser det för j-vligt ut här hemma för jag har dragit ner varenda kartong innefrån vår klädkammare för att leta efter adventstjärnorna, dom är spårlöst borta! Så är det nån sierska som läser detta så snälla hjälp mig att hitta dom innan jag bli galen!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards