Alla inlägg den 5 november 2009

Av Fia - 5 november 2009 22:30

Ja jag har tänkt så de senaste dagarna.. Det är rätt fantastiskt att något dåligt kan för något gott med sig.

Jag har praktik nu eftersom jag läser min sista termin. Jag hade möte med min chef för några dagar sen ang. min arbetssituation. Han skulle ju leta efter ett dagtidsjobb till mig. Så nu hade han fixat ett vikariat åt mig! Jag ska stötta upp pedagogerna på utvecklingsenheten i några månader! Detta är ju ett drömjobb för mig! Lilla jag på ett kontor, det är verkligen något stort för mig! Så ang. det med att något dåligt för något gott med sig så menar jag att jag tror inte jag hade fått chansen till detta vikariat om jag inte hade fått min lungsjukdom. Det var först nu som jag har insett att jag kan inte fortsätta jobba oregelbundet. Jag måste ta vara på mig, sträva mot ett bättre blodsocker, ha ett lugnare jobb med mindre stress eftersom stress gör min lungsjukdom sämre. Just nu mår jag väldigt, väldigt bra mot vad jag gjort på väldigt länge!

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards