Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Fia - 29 oktober 2009 20:11

Måste bara skriva hur bra jag mår nu och mitt blodsocker ligger perfekt! Trodde det inte var möjligt att få bs stabilt igen! Så dagtid är verkligen bra för mig! Idag har jag inte legat över 8 i bs!!

Idag har jag fått en kallelse till ögonbotts fotografering i november.

Det som var så typiskt att samma tid, samma dag hade jag bokat in en tid hos fotvården. Min gamla diabetes fotterapeuft är numera lärare och utbildar folk till fotteraupefter. Så jag får nog avboka fotvården istället.

Det som blivit bättre med ögonbottsfotograferingen att det finns andra droppar man kan få nu så man inte blir helt "blind". Förut blev man ju helt bländad av solen, man såg typ jätte suddigt och pupillerna blir jätte stora så det ser ut som man har svarta ögon! Rätt coolt ändå Tungan ute

Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards