Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Fia - 2 oktober 2009 16:17

Laserdome  

Imorgon ska jag iväg och spela laserdome med vår diabetesförening! Det är jag & en till som annordnat det!

Vi ska försöka locka till oss lite yngre medlemmar. Det är jag och typ massa pensionärer som sitter i styrelsen. Så jag hoppas lyckas fånga någon yngres intresse imorgon!

Mitt bs ligger rätt bra fortfarande. Jobbar fortfarande 50% med from måndag så går jag upp till 75% då jag ska på praktik i 6 veckor genom utbildningen jag går. Men jag ska få min praktik på dagtid så det tror jag att jag fixar!

Sen nästa vecka så ska jag, chefen, min rehab.konsulent, en från facket och försäkringskassan ha ett möte om min framtid..dvs FK godkänner inte längre att jag är sjukskriven så vi ska försöka lösa detta på ett smidigt sätt..

Så jag kommer antagligen att få ett annat jobb som är på dagtid eftersom jag inte längre pallar dessa oregelbundna arbetstiderna som jag har med bla. jourer och 12 timmars pass utan raster. Så min chef har redan börjat kollat runt om det finns något annat för mig. Känner att jag faktiskt behöver dagtid + att man slipper bråka om vem som ska jobba julafton som det alltid brukar bli tjaffs om. Jag har redan köpt billiga tågbiljetter upp till Dalarna där jag firar jul så jag tänker då inte jobba då Flört

Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Vad är du mest rädd att få för komplikation? OBS! Man behöver inte få någon komplikation alls av sin diabetes!Är bara nyfiken!
 Nedsatt syn/förlora synen
 Amputera
 Njurförändringar
 Hjärt&kärl förändringar
 Annat

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards